Thursday, August 5, 2010

DUIT...DUIT...DUIT...NAK BERIBADAT PUN KENA BAYAR

Program maki hamun UMNO dikenakan bayaran


Program agama dan amal ibadat pun dikenakan bayaran

Di Thailand sesiapa yang ada seekor gajah, maka akan digunakan gajah itu sebaik mungkin sebagai sumber rezeki mereka melalui persembahan-persembahan untuk menghiburkan orang ramai.

Di India pula sesiapa yang ada seekor kerbau,maka digunakan sebaik mungkin kerbau tersebut sebagai sumber rezeki mereka melalui kerja-kerja pertanian.

Di Malaysia pula Pas ada Nik Aziz, maka digunakan sebaik mungkin Nik Aziz itu untuk 'merompak' duit ahli-ahli Pas dan duit orang ramai.

Asal nak 'rompak' duit rakyat, jual nama Nik Aziz atau jemput Nik Aziz, kemudian duit pakat-pakat songlap. Duit habis, panggil Nik Aziz pula buat 'persembahan' atau 'membajak' pula.

Dipendekan cerita, wakil-wakil rakyat Pas meletak taraf Nik Aziz sama sahaja dengan gajah di Thailand dan kerbau di India. bagi mereka Nik Aziz adalah alat terbaik yang ada bagi mereka mencari duit.

Cuma anda semua fikirkan, tak ke gila namanya itu ?

Program berbuka puasa di surau dan menghidupkan malam Ramadhan pun dikenakan bayaran.?

Mereka semua ini sudah hilang akal, surau seolah-olah dijadikan hotel yang menyediakan buffet berbuka puasa. Manakala Nik Aziz pula dijadikan alat untuk mengutip duit.

Pertama kali dalam hidupku dan mungkin hidupmu jua mendengar orang yang nak berbuka puasa dan beramal di surau dikenakan bayaran. Tanggunglah azab di akhirat kelak.

Agama dilacurkan secukup-cukupnya di si bangsat-si bangsat iblis yang bertopengkan manusia dalam mengejar kepentingan politik dan nafsu serakah mereka.

http://ruangbicarafaisal.blogspot.com

No comments: