Wednesday, March 3, 2010

CERAMAH EZAM DI SELURUH NEGARA BUAT ANWAR PANAS PUNGGONG !

http://gerakan-anti-pkr.blogspot.com





































































terima kasih aku ucapkan saudara ghani haron(rakan seISA ezam) kerana telah mengirimkan beberapa gambar penting siri ceramah ezam.

siri penjelajahan ceramah ezam ke seluruh negara ini bermula di UITM jengka pahang, bersama ustaz ridhuan tee abdullah. lebih hebat apabila tetamu kehormat yang turut hadir dalam ceramah ezam adalah ke bawah duli yang maha mulia sultan haji ahmad shah beserta tengku abdullah

kemudian ezam ke melaka. disusuli dengan trengganu,lenggong perak,kuala kangsar dan yang terbaru di bachok kelantan, menyampaikan ceramah mengenai royalti minyak bersama tok pa dan awang adek.

sudah aku katakan bahawa sudah ada gerakan cukup teratur daripada beberapa pemimpin melayu melanyak anwar,dap dan pakatan haram.

umno selangor sudah memanaskan enjin menyerang pakatan. dimulakan dengan umno bahagian shah alam,klang,subang dan insyaallah disusuli dengan kuala selangor,umno kota raja dan gombak dalam masa terdekat...3 bahagian umno ini akan meneruskan siri ceramah jelajah ke seluruh negara oleh ezam dan rakan-rakan.gerakan PERKASA terbesar juga akan berlaku pada bulan mac.



aku sempat tanyan ghani haron, sampai takat mana ezam akan buat road show ni ? ghani kata ezam akan pastikan anwar dan kuncu-kuncu munafik melayu pakatan tumbang ,terlingkup dan ditalkinkan secara rasminya oleh seluruh umat bangsa melayu dalam masa terdekat ! ini janji ezam, sms ghani kat aku..

nampak tak puzzle gerakan ini ? ezam..umno..perkasa..bloger...dll (buat masa ini dirahsiakan). TAHNIAH KEPADA SEMUA PEMIMPIN MELAYU..

kepada bahagian-bahagian umno di seluruh negara sila email dan hubungi gap jika ada program ceramah besar di tempat kamu..gap dan rakan-rakan bloger lain sedia membantu promosikan program anda.kerjasama bloger dan seluruh bahagian-babgian umno amat dialukan !

No comments: